Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1194872" data-attributes="member: 166112"><p>Den stora frågan är väl snarare varför man skulle välja markers nya över cast systemet? Om man ändå måste pilla med att byta/sätta ihop tådelen så tycker iaf jag att cast systemet lockar mer. Känns svårt att locka med markers nya när p18 har sånt sjukt bra rykte för att vara så säker osv...</p><p>Det hade ju vart en annan fråga ifall Duke PT’n hade vägt 700-800g men när den väger 1300g så tror jag många hellre lägger några få 100g till för det välbeprövade cast systemet istället.</p><p>Hade hoppats på något mer intressant tbh, framförallt lättare. Tror vikten kommer göra att många väljer något annat istället.</p><p></p><p>[Edit]</p><p>När du turar väger cast systemet mindre per skida och den totala vikten är endast 200g mer.</p><p>[URL unfurl="true"]https://blisterreview.com/at-binding-reviews/cast-freetour-upgrade-kit[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1194872, member: 166112"] Den stora frågan är väl snarare varför man skulle välja markers nya över cast systemet? Om man ändå måste pilla med att byta/sätta ihop tådelen så tycker iaf jag att cast systemet lockar mer. Känns svårt att locka med markers nya när p18 har sånt sjukt bra rykte för att vara så säker osv... Det hade ju vart en annan fråga ifall Duke PT’n hade vägt 700-800g men när den väger 1300g så tror jag många hellre lägger några få 100g till för det välbeprövade cast systemet istället. Hade hoppats på något mer intressant tbh, framförallt lättare. Tror vikten kommer göra att många väljer något annat istället. [Edit] När du turar väger cast systemet mindre per skida och den totala vikten är endast 200g mer. [URL unfurl="true"]https://blisterreview.com/at-binding-reviews/cast-freetour-upgrade-kit[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Tillbaka
Topp