Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1194878" data-attributes="member: 54815"><p>Jävla intressant detta!</p><p></p><p>Min spontana tanke är nog som många andras - lite av ett antiklimax. Den löser absolut ett problem, men det är ett problem som det börjar finnas ett gäng lösningar på.</p><p></p><p>Hade varit kul att prata med någon av ingenjörerna bakom och låta dem förklara utvecklingsprocessen. Hur stor nys hade de om Shift när detta projektet tog sin form? Hur känt var CAST när tyskarna började rita på detta?</p><p></p><p>Nu har vi alltså två bindningsjättar som har mer eller mindre utvecklat idéer som redan finns hos två olika småföretag. Vem som fick vilken idé först kan vi ju inte veta, men oavsett vilket är det en spännande utveckling. </p><p></p><p>Sen är jag jävligt sugen på att stå och pilla med den där tådelen i tumvantar och snöstorm. Eller inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1194878, member: 54815"] Jävla intressant detta! Min spontana tanke är nog som många andras - lite av ett antiklimax. Den löser absolut ett problem, men det är ett problem som det börjar finnas ett gäng lösningar på. Hade varit kul att prata med någon av ingenjörerna bakom och låta dem förklara utvecklingsprocessen. Hur stor nys hade de om Shift när detta projektet tog sin form? Hur känt var CAST när tyskarna började rita på detta? Nu har vi alltså två bindningsjättar som har mer eller mindre utvecklat idéer som redan finns hos två olika småföretag. Vem som fick vilken idé först kan vi ju inte veta, men oavsett vilket är det en spännande utveckling. Sen är jag jävligt sugen på att stå och pilla med den där tådelen i tumvantar och snöstorm. Eller inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Tillbaka
Topp