Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1197255" data-attributes="member: 34110"><p>Det är precis denna typ av argumentation som gjort att inget någonsin gjorts för klimatet. </p><p>Världen har vetat sedan minst 1985 att "vi måste agera nu!" och överallt har folk fortsatt med liknande motiveringar.</p><p>Det är alltid andra som skall ändra sig. </p><p>" - Alla andra på vägen kör antingen för långsamt eller för fort. Det är bara jag som kör i rätt hastighet." </p><p>"- det är ändå inte lönt att sop-sortera för ingen annan gör det ju"</p><p>" - alla kör ju för fort så då gör jag det också. man måste ju hålla trafikrytmen..." </p><p>" -det verkar rimligt för sälen/montreal/adelaide/hong-kong att bygga ut flygtrafiken..."</p><p></p><p>Fantastiskt barnsliga ursäkter som används för att fortsätta med idiotiska beteenden. </p><p>För att slippa ändra sig av rent egoistiska bekvämlighets-skäl.</p><p>suck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1197255, member: 34110"] Det är precis denna typ av argumentation som gjort att inget någonsin gjorts för klimatet. Världen har vetat sedan minst 1985 att "vi måste agera nu!" och överallt har folk fortsatt med liknande motiveringar. Det är alltid andra som skall ändra sig. " - Alla andra på vägen kör antingen för långsamt eller för fort. Det är bara jag som kör i rätt hastighet." "- det är ändå inte lönt att sop-sortera för ingen annan gör det ju" " - alla kör ju för fort så då gör jag det också. man måste ju hålla trafikrytmen..." " -det verkar rimligt för sälen/montreal/adelaide/hong-kong att bygga ut flygtrafiken..." Fantastiskt barnsliga ursäkter som används för att fortsätta med idiotiska beteenden. För att slippa ändra sig av rent egoistiska bekvämlighets-skäl. suck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Tillbaka
Topp