Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1197445" data-attributes="member: 137869"><p>*Repetering*</p><p>Återigen. Som alla redan sagt. De drastiska åtgärderna behövs sättas mot företag och land som står för orimligt höga utsläpp. "Ni" får det låta som att om inte JAG gör något så går världen under. Vilket egentligen bara resulterar i MER ångest för Svensson.</p><p>Det är inte Svensson som väntar på mirakellösning. Det är företagen som väntar så de kan fortsätta hålla på utan förändring.</p><p></p><p>Återigen får du det låta som att flyger du, är du en ond människa. Bra jobbat!</p><p></p><p>Miljöambitioner ja. Men det finns också andra ambitioner vilket jag nämnt tidigare och det är upp till var och en att bilda sin åsikt om man tycker det är värt eller ej.</p><p></p><p>Ja det är så man hoppas det fungerar men vi måste väl vara realistiska och inse att i detta fall så fungerar det inte riktigt så.</p><p></p><p>Jättepositivt för miljö. Sen är jag övertygad att det beror på flygskam och tycker synd om de människor som bär den ångesten. Helt oförtjänt också.</p><p></p><p>Förklara gärna vad det andra sättet är?</p><p></p><p>Du kan ju svara på de klassiska som tiden, transport från busshållplats/tågstation typ samma sak som från en flygplats, bekvämligheten, priset, avgångar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1197445, member: 137869"] *Repetering* Återigen. Som alla redan sagt. De drastiska åtgärderna behövs sättas mot företag och land som står för orimligt höga utsläpp. "Ni" får det låta som att om inte JAG gör något så går världen under. Vilket egentligen bara resulterar i MER ångest för Svensson. Det är inte Svensson som väntar på mirakellösning. Det är företagen som väntar så de kan fortsätta hålla på utan förändring. Återigen får du det låta som att flyger du, är du en ond människa. Bra jobbat! Miljöambitioner ja. Men det finns också andra ambitioner vilket jag nämnt tidigare och det är upp till var och en att bilda sin åsikt om man tycker det är värt eller ej. Ja det är så man hoppas det fungerar men vi måste väl vara realistiska och inse att i detta fall så fungerar det inte riktigt så. Jättepositivt för miljö. Sen är jag övertygad att det beror på flygskam och tycker synd om de människor som bär den ångesten. Helt oförtjänt också. Förklara gärna vad det andra sättet är? Du kan ju svara på de klassiska som tiden, transport från busshållplats/tågstation typ samma sak som från en flygplats, bekvämligheten, priset, avgångar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Tillbaka
Topp