Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1197478" data-attributes="member: 46857"><p>Har heller inte det minsta flygskam. Bäst sättet då man skall åka litet längre. Kompenserar helt tillräckligt på andra sätt.</p><p></p><p>Låt vara att jag hellre åker tåg om det är en bra förbindelse på säg under 6 timmar. Kanske kunde ta övernattentåg till alperna om bra sovkupe och resturang och inga byten om också priset konkurenskraftigt mot flyget.</p><p></p><p>Det som jag iriterar mig på är då instanser som Pow och Freeride och andra seriösa skidåkare börjar kritisera byggda flygplatser och indirekt eller direkt också de människor som flyger. Tycker det är riktigt svagt. </p><p> Kan det bero på det som Pillard beskrev som </p><p>"Vi har fått det bättre och bättre i sådan takt att vi skapar ångest över helt sjuka grejer."</p><p></p><p></p><p>Kom igen. Ni håller på med utförsåkning. </p><p>Otrolig lyxkonsumtion som resulterar i co2 utsläpp. </p><p></p><p>Närmast ok bergen och väderförhållande på vintern finns i alperna Det hjälper inte att ni gör reklam för backar med 100m fallhöjd. Alla vill inte åka park. Vill man åka puder i litet bättre förhållande skall man till Japan eller Kanada. Det vet alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1197478, member: 46857"] Har heller inte det minsta flygskam. Bäst sättet då man skall åka litet längre. Kompenserar helt tillräckligt på andra sätt. Låt vara att jag hellre åker tåg om det är en bra förbindelse på säg under 6 timmar. Kanske kunde ta övernattentåg till alperna om bra sovkupe och resturang och inga byten om också priset konkurenskraftigt mot flyget. Det som jag iriterar mig på är då instanser som Pow och Freeride och andra seriösa skidåkare börjar kritisera byggda flygplatser och indirekt eller direkt också de människor som flyger. Tycker det är riktigt svagt. Kan det bero på det som Pillard beskrev som "Vi har fått det bättre och bättre i sådan takt att vi skapar ångest över helt sjuka grejer." Kom igen. Ni håller på med utförsåkning. Otrolig lyxkonsumtion som resulterar i co2 utsläpp. Närmast ok bergen och väderförhållande på vintern finns i alperna Det hjälper inte att ni gör reklam för backar med 100m fallhöjd. Alla vill inte åka park. Vill man åka puder i litet bättre förhållande skall man till Japan eller Kanada. Det vet alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Sälens nya flygplats är ett hån mot framtida vintrar"
Tillbaka
Topp