Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Lab MTN Summit - 17 000 höjdmeter senare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmlarsson" data-source="post: 1276971" data-attributes="member: 166387"><p>Snyggt jobbat. En klar utveckling från X-alpen jag körde för många år sedan. Kul att det går inrätt riktning så man kan åka hårdare och hårdare med lättare pjux. Körde faktiskt NM och gick till final med den pjäxan och ett par zero g 95. Bra skit! </p><p></p><p>Den ringen som du har fångremmen i är dock inget att lita på. Den har jag slitit av på slla salomonpjäxor så snart du tappat skidan en gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmlarsson, post: 1276971, member: 166387"] Snyggt jobbat. En klar utveckling från X-alpen jag körde för många år sedan. Kul att det går inrätt riktning så man kan åka hårdare och hårdare med lättare pjux. Körde faktiskt NM och gick till final med den pjäxan och ett par zero g 95. Bra skit! Den ringen som du har fångremmen i är dock inget att lita på. Den har jag slitit av på slla salomonpjäxor så snart du tappat skidan en gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Lab MTN Summit - 17 000 höjdmeter senare
Tillbaka
Topp