Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1274742" data-attributes="member: 163608"><p>Boa känns ju gammalmodigt och tråkigt redan i förhand.</p><p></p><p>Nej det Salomon borde göra är ju att sätta en öglad wire som går till en platta över fotleden och pressar bak den. Den wiren </p><p>skulle man kunna justera med en ratt som man sätter på ett handtag på hälen. Flexen kan man justera med en fyrkantig plastbit i en skena rakt över fotvinkeln. Passformen för fotbladet skulle man kunna justera med skruv och wire typ som en quickrelease på ett cykelhjul. Men varför betala massa pengar för att använda boa tms patent när man redan har salomons egna screwfix (eller vad den hette? Jag vill minnas det så) . Men hur sjutton ska man ta sig in i ett par såna pjuck??? Bakifrån såklart. Nej nej jag hör hur det låter. Vansinnig ide. Det skulle aldrig funka!!</p><p>[MEDIA=youtube]VfvhvvbCZqU[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1274742, member: 163608"] Boa känns ju gammalmodigt och tråkigt redan i förhand. Nej det Salomon borde göra är ju att sätta en öglad wire som går till en platta över fotleden och pressar bak den. Den wiren skulle man kunna justera med en ratt som man sätter på ett handtag på hälen. Flexen kan man justera med en fyrkantig plastbit i en skena rakt över fotvinkeln. Passformen för fotbladet skulle man kunna justera med skruv och wire typ som en quickrelease på ett cykelhjul. Men varför betala massa pengar för att använda boa tms patent när man redan har salomons egna screwfix (eller vad den hette? Jag vill minnas det så) . Men hur sjutton ska man ta sig in i ett par såna pjuck??? Bakifrån såklart. Nej nej jag hör hur det låter. Vansinnig ide. Det skulle aldrig funka!! [MEDIA=youtube]VfvhvvbCZqU[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Tillbaka
Topp