Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1274745" data-attributes="member: 163608"><p>En fråga till de som testat det här nya uppdaterade BOA systemet. På snowboarddojor med det gamla vanliga boasystemet upplever jag ibland att jag skulle vilja spänna lite hårdare än vad mitt handgrepp orkar med. Alltså att jag inte får grepp om ratten. Typ som att öppna en sprillans marmeladburk. Men mindre. </p><p></p><p>Mina skidpjäxor brukar jag spänna ännu hårdare och tycker att det traditionella hävstångsmomentet från vanliga pjäxspännen är ganska hjälpfullt och praktiskt? Får man verkligen samma kraft med boan eller är det mest en glidardoja?</p><p></p><p>Det finns säkert de som kan spänna sina boaskor stenhårt. Jag bara utgick från egen erfarenhet med mina beniga seniga fötter och slitna tumleder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1274745, member: 163608"] En fråga till de som testat det här nya uppdaterade BOA systemet. På snowboarddojor med det gamla vanliga boasystemet upplever jag ibland att jag skulle vilja spänna lite hårdare än vad mitt handgrepp orkar med. Alltså att jag inte får grepp om ratten. Typ som att öppna en sprillans marmeladburk. Men mindre. Mina skidpjäxor brukar jag spänna ännu hårdare och tycker att det traditionella hävstångsmomentet från vanliga pjäxspännen är ganska hjälpfullt och praktiskt? Får man verkligen samma kraft med boan eller är det mest en glidardoja? Det finns säkert de som kan spänna sina boaskor stenhårt. Jag bara utgick från egen erfarenhet med mina beniga seniga fötter och slitna tumleder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Tillbaka
Topp