Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1274793" data-attributes="member: 175247"><p>Jag åker ca 3 veckor per år och mina Salomon XPro 110 som jag köpte 2016 är verkligen inte utslitna.</p><p></p><p>Det kan man kanske applicera som lyxkonsumtion när det gäller skidor, men det som är ”nice” med pjäxor är när man med knep och knåp lyckats anpassa dem så att de sitter som det där gjutna blocket som klämmer åt överallt men inte trycker eller gör ont någonstans.</p><p>Det är en fröjd att äga sådana pjäxor, jag slår ihop spännena när jag kommer upp med första gondolen, och spänner upp dem igen när har åkt färdigt för dagen (och vid lunchbordet). Och behöver inte justera spännena, bara slår igen dem. </p><p>Kommer att använda dem tills de ramlar i bitar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1274793, member: 175247"] Jag åker ca 3 veckor per år och mina Salomon XPro 110 som jag köpte 2016 är verkligen inte utslitna. Det kan man kanske applicera som lyxkonsumtion när det gäller skidor, men det som är ”nice” med pjäxor är när man med knep och knåp lyckats anpassa dem så att de sitter som det där gjutna blocket som klämmer åt överallt men inte trycker eller gör ont någonstans. Det är en fröjd att äga sådana pjäxor, jag slår ihop spännena när jag kommer upp med första gondolen, och spänner upp dem igen när har åkt färdigt för dagen (och vid lunchbordet). Och behöver inte justera spännena, bara slår igen dem. Kommer att använda dem tills de ramlar i bitar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Salomon S/Pro Supra Boa: den perfekta passformen är bara några klick bort
Tillbaka
Topp