Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Schweiz plan för corona-säker skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1206773" data-attributes="member: 59050"><p>Tackar och pockar. Men, tyvärr, ni kan inte skylla på mig för det här läget. Alla, absolut alla utom svenskar har förstått sedan länge, att det här går åt helvete, att nu skall det inte resas för skidåkning. Nej, ni skall inte till Alperna, och det är inte mitt fel!</p><p></p><p>Och, Vattendroppe, du kan absolut redigera också den här skrivelsen. Men, det hjälper inte i Korona läget, tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1206773, member: 59050"] Tackar och pockar. Men, tyvärr, ni kan inte skylla på mig för det här läget. Alla, absolut alla utom svenskar har förstått sedan länge, att det här går åt helvete, att nu skall det inte resas för skidåkning. Nej, ni skall inte till Alperna, och det är inte mitt fel! Och, Vattendroppe, du kan absolut redigera också den här skrivelsen. Men, det hjälper inte i Korona läget, tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Schweiz plan för corona-säker skidåkning
Tillbaka
Topp