Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Schweiz plan för corona-säker skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HDTV" data-source="post: 1206802" data-attributes="member: 172508"><p>Fast en del av det du skriver gäller väl också för Sverige, t ex om du åker till Åre från södra delarna av landet. Kostnaden blir inte det samma om man tänker på sjukvården, men flyget/tåget ska du inte ta hem om du har symptom, utan blir tvungen att hitta ett boende tills du är symptomfri, tar du bilen och blir så dålig att du inte kan resa gäller nog det samma.</p><p></p><p>Sedan behöver man nog också tänka på inkubationstiden. Du ska bli smitta innan eller i början av din resa för att ha oturen att visa symptom under din vistelse och därmed ha svårigheter att komma hem. Själv blev jag smittad i vintras under min resa till Val Thoren, men fick inte symptom förrän veckan efter vi kom hem.</p><p></p><p>Tror man ska vara med orolig för de nyckfulla beslut med lockdowns hit och dit som diverse länder håller på och att man kan bli fast pga det än av smittan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HDTV, post: 1206802, member: 172508"] Fast en del av det du skriver gäller väl också för Sverige, t ex om du åker till Åre från södra delarna av landet. Kostnaden blir inte det samma om man tänker på sjukvården, men flyget/tåget ska du inte ta hem om du har symptom, utan blir tvungen att hitta ett boende tills du är symptomfri, tar du bilen och blir så dålig att du inte kan resa gäller nog det samma. Sedan behöver man nog också tänka på inkubationstiden. Du ska bli smitta innan eller i början av din resa för att ha oturen att visa symptom under din vistelse och därmed ha svårigheter att komma hem. Själv blev jag smittad i vintras under min resa till Val Thoren, men fick inte symptom förrän veckan efter vi kom hem. Tror man ska vara med orolig för de nyckfulla beslut med lockdowns hit och dit som diverse länder håller på och att man kan bli fast pga det än av smittan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Schweiz plan för corona-säker skidåkning
Tillbaka
Topp