Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Send It - Avsnitt 5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1189095" data-attributes="member: 136103"><p>Jag ser gärna mer, jag gillar det snygga och välproducerade. Glädje och känsla kan framgå genom svepande bilder på folk som skrattar, pekar ut linjer eller delar en redbull. Musikvalet kan jag väl vara med på att kritisera men jag uppskattar att det inte blir flams och trams mellan åkning. Bra längd på episoderna och jag gillar hur de ofta hoppar mellan "storys" och platser, något som gör att jag orkar hålla fokus genom hela avsnittet.</p><p></p><p>Dock svårt för filmningen från drone, filma utzoomat eller fokusera på en åkare istället. Att mitt i ett klipp välja att snabbt zooma ut tycker jag ser mindre bra ut. </p><p></p><p>Ser fram emot fler avsnitt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1189095, member: 136103"] Jag ser gärna mer, jag gillar det snygga och välproducerade. Glädje och känsla kan framgå genom svepande bilder på folk som skrattar, pekar ut linjer eller delar en redbull. Musikvalet kan jag väl vara med på att kritisera men jag uppskattar att det inte blir flams och trams mellan åkning. Bra längd på episoderna och jag gillar hur de ofta hoppar mellan "storys" och platser, något som gör att jag orkar hålla fokus genom hela avsnittet. Dock svårt för filmningen från drone, filma utzoomat eller fokusera på en åkare istället. Att mitt i ett klipp välja att snabbt zooma ut tycker jag ser mindre bra ut. Ser fram emot fler avsnitt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Send It - Avsnitt 5
Tillbaka
Topp