Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sixten och Siri vann påskens galna störtlopp i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JakobL" data-source="post: 1259926" data-attributes="member: 163737"><p>Jag åkte även i år.</p><p>”Snubblade” i starten och fastnade i kön, då jag kom på en inner i u-svängen. Hittade skidorna snabbt men vid det laget kändes det som jag var sist.</p><p>Att komma iväg såpass sent gjorde att hela loppet gick ut på att undvika alla som vurpade precis överallt.</p><p>Banan var galet gropig, så redan under dagen beslutade jag mig för att ställa tillbaka störtloppsskidorna i förrådet och så valde jag att köra på ett par extrem fusion 105 istället. </p><p>I stjärnbacken ner mot mål så krävdes det benmuskler och pannben för att bara bomba på rakt ner i pucklarna. Jag tog det betydligt lugnare. Men sjukt impad av de som stod i äggställning hela vägen ner i mål. Det såg ut som en gårdsloppis längs hela banan och än värre i upploppet. Enligt traditionen så säger jag aldrig mer även efter årets lopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JakobL, post: 1259926, member: 163737"] Jag åkte även i år. ”Snubblade” i starten och fastnade i kön, då jag kom på en inner i u-svängen. Hittade skidorna snabbt men vid det laget kändes det som jag var sist. Att komma iväg såpass sent gjorde att hela loppet gick ut på att undvika alla som vurpade precis överallt. Banan var galet gropig, så redan under dagen beslutade jag mig för att ställa tillbaka störtloppsskidorna i förrådet och så valde jag att köra på ett par extrem fusion 105 istället. I stjärnbacken ner mot mål så krävdes det benmuskler och pannben för att bara bomba på rakt ner i pucklarna. Jag tog det betydligt lugnare. Men sjukt impad av de som stod i äggställning hela vägen ner i mål. Det såg ut som en gårdsloppis längs hela banan och än värre i upploppet. Enligt traditionen så säger jag aldrig mer även efter årets lopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sixten och Siri vann påskens galna störtlopp i Åre
Tillbaka
Topp