Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1193879" data-attributes="member: 161736"><p>Ja, okej det var torrt. Men du lät så tvärsäker att jag trodde att det just fanns siffror eller dylikt där i bakgrunden.</p><p></p><p>Finns ju fler aspekter av detta ämne som jag kanske reagerar och blir mer nyfiken på än just frågan hur bra influncers driver försäljning.</p><p></p><p>Tänker exempelvis på att flera kända skidåkares siffror på hur de följer-slutar följa andra på Instagram ser tämligen märkliga ut (EKG-hoppande grafer på social Blade om man kikar på historiska data) och under samma period som (mest troligt) nån bot gör jobbet eller (mindre troligt) personen maniskt manuellt börjar följa massivs med nya personer för att dagen/veckan/månaden sluta följa, ja då kan den egna följarskaran öka extremt mkt...</p><p>Visst det är inte olagligt, man köper inte asiatiska följare, men tja, det känns väl kanske inte som det mest sportsliga sättet heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1193879, member: 161736"] Ja, okej det var torrt. Men du lät så tvärsäker att jag trodde att det just fanns siffror eller dylikt där i bakgrunden. Finns ju fler aspekter av detta ämne som jag kanske reagerar och blir mer nyfiken på än just frågan hur bra influncers driver försäljning. Tänker exempelvis på att flera kända skidåkares siffror på hur de följer-slutar följa andra på Instagram ser tämligen märkliga ut (EKG-hoppande grafer på social Blade om man kikar på historiska data) och under samma period som (mest troligt) nån bot gör jobbet eller (mindre troligt) personen maniskt manuellt börjar följa massivs med nya personer för att dagen/veckan/månaden sluta följa, ja då kan den egna följarskaran öka extremt mkt... Visst det är inte olagligt, man köper inte asiatiska följare, men tja, det känns väl kanske inte som det mest sportsliga sättet heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp