Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1193891" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=137869]@christopherlarsson[/USER] Jag tror inte jag hänger med på vad du försöker säga riktigt... Vad är skillnaden på atlet/friend/influencer? Jag tänkte först att du menade att en sponsrad åkare är till för att stärka varumärket, men en influencer mer är som en levande reklampelare - men det stämmer ju inte med att influencern inte skulle vara tillräckligt förknippat med varumärket... Ber om ursäkt ifall jag är lite korkad, men jag behöver nog en utförligare förklaring ^^'</p><p></p><p>På vilket sätt är prylköpandet annorlunda i skidbranschen? Annorlunda än vad?</p><p></p><p>Jag tror heller ingen sagt att influencers ska ersätta spons-åkare? Däremot känns det ju, från företagens sida, inte orimligt att deras traditionellt sponsrade åkare pushas till att producera mer innehåll likt influencers om de nu ser en effekt av att det fungerar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1193891, member: 80520"] [USER=137869]@christopherlarsson[/USER] Jag tror inte jag hänger med på vad du försöker säga riktigt... Vad är skillnaden på atlet/friend/influencer? Jag tänkte först att du menade att en sponsrad åkare är till för att stärka varumärket, men en influencer mer är som en levande reklampelare - men det stämmer ju inte med att influencern inte skulle vara tillräckligt förknippat med varumärket... Ber om ursäkt ifall jag är lite korkad, men jag behöver nog en utförligare förklaring ^^' På vilket sätt är prylköpandet annorlunda i skidbranschen? Annorlunda än vad? Jag tror heller ingen sagt att influencers ska ersätta spons-åkare? Däremot känns det ju, från företagens sida, inte orimligt att deras traditionellt sponsrade åkare pushas till att producera mer innehåll likt influencers om de nu ser en effekt av att det fungerar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp