Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1193918" data-attributes="member: 137869"><p>Vem säger att det är så? Det finns ett företag som heter Red Bull. Vad jag ser så jobbar de i 99/100 fall med de duktigaste inom sitt område. De gör inte de för att marknadsföra sina produkter. De gör de för att varumärket ska ha de bästa, vara det bästa och förknippas med de allra bästa. </p><p></p><p>Det handlar inte om att nå ut till folk. Det handlar om nå ut till folk och få de att KÖPA. </p><p></p><p>Det är ingen som klankar ner på någon. Jag diskuterar hur det verkligen ligger till. </p><p>Varför ska jag göra det? Jag är övertygad om att det inte gör och det enda jag får som repsons är att "jo det fungerar visst". </p><p></p><p>Klart att jag vet att det fungerar i andra branscher. Se bara slutsålda collabs. Jag ser inget sådant i skidbranschen bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1193918, member: 137869"] Vem säger att det är så? Det finns ett företag som heter Red Bull. Vad jag ser så jobbar de i 99/100 fall med de duktigaste inom sitt område. De gör inte de för att marknadsföra sina produkter. De gör de för att varumärket ska ha de bästa, vara det bästa och förknippas med de allra bästa. Det handlar inte om att nå ut till folk. Det handlar om nå ut till folk och få de att KÖPA. Det är ingen som klankar ner på någon. Jag diskuterar hur det verkligen ligger till. Varför ska jag göra det? Jag är övertygad om att det inte gör och det enda jag får som repsons är att "jo det fungerar visst". Klart att jag vet att det fungerar i andra branscher. Se bara slutsålda collabs. Jag ser inget sådant i skidbranschen bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp