Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1193922" data-attributes="member: 137869"><p>Återigen. Influencern har ett annat flöde med flera olika varumärken. Den sponsrade åkaren har endast de företag som betalar. Som sagt, jag vill inte vara oförskämd men om du inte har egen nyfikenhet själv och vill bilda dig en egen uppfattning utan bara går på vad folk säger och du tycker det låter bra i dina öron, så vette om detta är en diskussion för dig. </p><p></p><p>Offtopic: bli inte den utan egna åsikter. Det du läser vad någon annan tycker, och sen bara för du tycker det låter bra, betyder inte det att DU har en åsikt. </p><p></p><p>Det är inte unikt. Men du tar det ur kontext också. Desto mindre de konsumeras, desto mindre påverkad är du. De som alltid köper saker hela tiden för att hänga med påverkas ju av vad som anses vara inne. Det är väl rimligt? </p><p></p><p>Ja det tror jag. Är inte artikeln inne på lite samma spår eller? Om inte så läs gärna inlägget på Alexander Rydens FB. </p><p></p><p>Vill ett företag som Red Bull synas så syns dem. Det kan vi väl vara överens om? </p><p>Jag vet egentligen inte hur jag ska formulera mig annorlunda om du inte förstår inlägget.</p><p>När Red Bull väljer vem de vill sponsra. Väljer dem personen som kan marknadsföra Red Bull och sälja mest? Eller väljer dem den bästa för att varumärket ska förknippas med de bästa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1193922, member: 137869"] Återigen. Influencern har ett annat flöde med flera olika varumärken. Den sponsrade åkaren har endast de företag som betalar. Som sagt, jag vill inte vara oförskämd men om du inte har egen nyfikenhet själv och vill bilda dig en egen uppfattning utan bara går på vad folk säger och du tycker det låter bra i dina öron, så vette om detta är en diskussion för dig. Offtopic: bli inte den utan egna åsikter. Det du läser vad någon annan tycker, och sen bara för du tycker det låter bra, betyder inte det att DU har en åsikt. Det är inte unikt. Men du tar det ur kontext också. Desto mindre de konsumeras, desto mindre påverkad är du. De som alltid köper saker hela tiden för att hänga med påverkas ju av vad som anses vara inne. Det är väl rimligt? Ja det tror jag. Är inte artikeln inne på lite samma spår eller? Om inte så läs gärna inlägget på Alexander Rydens FB. Vill ett företag som Red Bull synas så syns dem. Det kan vi väl vara överens om? Jag vet egentligen inte hur jag ska formulera mig annorlunda om du inte förstår inlägget. När Red Bull väljer vem de vill sponsra. Väljer dem personen som kan marknadsföra Red Bull och sälja mest? Eller väljer dem den bästa för att varumärket ska förknippas med de bästa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp