Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1193939" data-attributes="member: 137869"><p>Du förenklar enormt mycket och fungerar inte så. Hur vet du om det endast beror på atlet/influencer? Även fast man anställt hur vet du att all ökning av försäljning är pga det? </p><p></p><p>Det är folk som du som inte svarar på mitt första inlägg och sedan tar små detaljer och försöker göra en grej av de. </p><p></p><p>Men jag måste repetera mig gissar jag. Det handlar om en kombination av att influencerns image och företagsimage och produkt tilltalar kunden. För vissa är de mer influencern och sedan är företaget också tilltalande. För andra är det företaget och produkten och sen tilltalas kunderna av vilka personer som också bär dessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1193939, member: 137869"] Du förenklar enormt mycket och fungerar inte så. Hur vet du om det endast beror på atlet/influencer? Även fast man anställt hur vet du att all ökning av försäljning är pga det? Det är folk som du som inte svarar på mitt första inlägg och sedan tar små detaljer och försöker göra en grej av de. Men jag måste repetera mig gissar jag. Det handlar om en kombination av att influencerns image och företagsimage och produkt tilltalar kunden. För vissa är de mer influencern och sedan är företaget också tilltalande. För andra är det företaget och produkten och sen tilltalas kunderna av vilka personer som också bär dessa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp