Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1193981" data-attributes="member: 137869"><p>Inbilla dig själv vad du än vill. Dessa liknelser visar NOLL substans i detta sammanhang. Så nej, du släpar inte ut dig en sista gång. Du försöker rädda ditt eget skin med dessa försök som är låååååångt borta. Ja, det är den tonen du får.</p><p></p><p>Du måste väl själv förstå med dina "kan kanske fungera" och ospecificerade exempel hur trovärdigheten är låg. För att vända din liknelse mot dig så visar Bolt i SAMMA SPORT att det är möjligt. VAR NÅGONSTANS HÄR visar du att det fungerar i skidbranschen.</p><p></p><p>Min poäng är "kan inte", MED EXEMPEL. Det enda jag hör från dig är "kan kanske", utan exempel. Nej "kan kanske fungera med Salomon" är inte ett exempel.</p><p></p><p>Så stanna under granen om du inte kan föra diskussionen vidare, tack.</p><p></p><p>Självklart erbjuder jag en trevlig ton men då får man fan ta och läsa igenom det som skrivits och sedan skriva något som går att ta i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1193981, member: 137869"] Inbilla dig själv vad du än vill. Dessa liknelser visar NOLL substans i detta sammanhang. Så nej, du släpar inte ut dig en sista gång. Du försöker rädda ditt eget skin med dessa försök som är låååååångt borta. Ja, det är den tonen du får. Du måste väl själv förstå med dina "kan kanske fungera" och ospecificerade exempel hur trovärdigheten är låg. För att vända din liknelse mot dig så visar Bolt i SAMMA SPORT att det är möjligt. VAR NÅGONSTANS HÄR visar du att det fungerar i skidbranschen. Min poäng är "kan inte", MED EXEMPEL. Det enda jag hör från dig är "kan kanske", utan exempel. Nej "kan kanske fungera med Salomon" är inte ett exempel. Så stanna under granen om du inte kan föra diskussionen vidare, tack. Självklart erbjuder jag en trevlig ton men då får man fan ta och läsa igenom det som skrivits och sedan skriva något som går att ta i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp