Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1194009" data-attributes="member: 161297"><p>Nej, för jag tror inte att någon har en så stark relation till vare sig någon man följer eller något varumärke för att att man skall kunna använda uttryck som "går dit". Men jag är helt övertygad om att sannolikheten för att följarna kommer att köpa något från Everest skulle öka. Åtminstone så länge inte Everest gör bort sig med direkt dåliga produkter.</p><p></p><p></p><p></p><p>Nej, det kan hon inte. BI tycks förvisso ha en stark relation till sina följare men de följer henne inte blint. Skulle hon alliera sig med ett varumärke som har en direkt negativ image så skulle följarna bara tappa förtroende för henne. Och det samma kan förstås sägas om Kajsa. Väljer hon ett crappy varumärke så är hon inte lika cool längre.</p><p></p><p>It works the same!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1194009, member: 161297"] Nej, för jag tror inte att någon har en så stark relation till vare sig någon man följer eller något varumärke för att att man skall kunna använda uttryck som "går dit". Men jag är helt övertygad om att sannolikheten för att följarna kommer att köpa något från Everest skulle öka. Åtminstone så länge inte Everest gör bort sig med direkt dåliga produkter. Nej, det kan hon inte. BI tycks förvisso ha en stark relation till sina följare men de följer henne inte blint. Skulle hon alliera sig med ett varumärke som har en direkt negativ image så skulle följarna bara tappa förtroende för henne. Och det samma kan förstås sägas om Kajsa. Väljer hon ett crappy varumärke så är hon inte lika cool längre. It works the same! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp