Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1194037" data-attributes="member: 77701"><p>Ursäkta att jag lägger mig i, men nu tycker jag att du har en onödigt mästrande ton som gör allt annat än bjuder in till diskussion. Det är ingen här som "måste" någonting – det är ett forum om skidåkning som vi besöker för nöjes skull, och även om det självklart finns mer och mindre allvarliga ämnen att diskutera som ryms inom ramarna för snösport så är det ingen någonstans på internet som är skyldig att ge dig svar som du tycker är uttänkta nog att befatta dig med. Tycker du diskussionen är för urspårad/tråkig/inte tillräckligt intellektuell/whatever så står det dig fritt att lämna den, men att ryta "LÄS VAD SOM SKRIVS" får bara effekten att du framstår som en rabiat folkskollärare från en pilsnerfilm från fyrtiotalet. Och hur i helskotta (ursäkta) ska någon annan på förhand veta vilka tankar du redan har betat av i ditt huvud?</p><p></p><p>TL;DR – Chilla lite är du snäll. I grunden är det en intressant diskussion här men tonläget har ju fullständigt falerat.</p><p></p><p>Förövrigt så tycker jag det är snyggt av [USER=159812]@MalouPeterson[/USER], som används som exempel i en text skriven av någon annan än henne själv, att oombedd gå in och bemöta frågor i tråden i den mån det är möjligt (non-disclosure agreements är en grej, folkens) – hoppas du inte blir fullständigt avskräckt av denna soppa till forumtråd.</p><p></p><p>(Moderator får gärna radera detta inlägg om ni tycker det är för OT etc etc.)</p><p></p><p>Edit: stavfel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1194037, member: 77701"] Ursäkta att jag lägger mig i, men nu tycker jag att du har en onödigt mästrande ton som gör allt annat än bjuder in till diskussion. Det är ingen här som "måste" någonting – det är ett forum om skidåkning som vi besöker för nöjes skull, och även om det självklart finns mer och mindre allvarliga ämnen att diskutera som ryms inom ramarna för snösport så är det ingen någonstans på internet som är skyldig att ge dig svar som du tycker är uttänkta nog att befatta dig med. Tycker du diskussionen är för urspårad/tråkig/inte tillräckligt intellektuell/whatever så står det dig fritt att lämna den, men att ryta "LÄS VAD SOM SKRIVS" får bara effekten att du framstår som en rabiat folkskollärare från en pilsnerfilm från fyrtiotalet. Och hur i helskotta (ursäkta) ska någon annan på förhand veta vilka tankar du redan har betat av i ditt huvud? TL;DR – Chilla lite är du snäll. I grunden är det en intressant diskussion här men tonläget har ju fullständigt falerat. Förövrigt så tycker jag det är snyggt av [USER=159812]@MalouPeterson[/USER], som används som exempel i en text skriven av någon annan än henne själv, att oombedd gå in och bemöta frågor i tråden i den mån det är möjligt (non-disclosure agreements är en grej, folkens) – hoppas du inte blir fullständigt avskräckt av denna soppa till forumtråd. (Moderator får gärna radera detta inlägg om ni tycker det är för OT etc etc.) Edit: stavfel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp