Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1194040" data-attributes="member: 137869"><p>Japp, det är dålig stil av mig. Men kan du säga att den är totalt obefogad? </p><p>Läsa vad som skrivs och reflektera är respekt. De inlägg som har skrivits visar tydligt att man inte gjort det. Jag ser de som ett tecken på respektlöshet. </p><p></p><p>Rent krasst sett så kan man inte säga att det är en intressant diskussion, tyvärr. Då den andra sidan varken motbevisar, kommer med rimliga ifrågasättande eller nya åsikter.</p><p></p><p>Men absolut jag tar på mig det. Nu i efterhand är det totalt fel av mig att involvera mig i diskussionen. Då vi uppenbarligen inte vill driva diskussionen framåt. Jag förväntade mig mer inlägg av nivån som på Alexander Ryden inlägg. </p><p></p><p>Så mitt förslag är väl att göra två trådar? En för de nyfikna som vill bredda sina tankar och göra djupare analyser. Den andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1194040, member: 137869"] Japp, det är dålig stil av mig. Men kan du säga att den är totalt obefogad? Läsa vad som skrivs och reflektera är respekt. De inlägg som har skrivits visar tydligt att man inte gjort det. Jag ser de som ett tecken på respektlöshet. Rent krasst sett så kan man inte säga att det är en intressant diskussion, tyvärr. Då den andra sidan varken motbevisar, kommer med rimliga ifrågasättande eller nya åsikter. Men absolut jag tar på mig det. Nu i efterhand är det totalt fel av mig att involvera mig i diskussionen. Då vi uppenbarligen inte vill driva diskussionen framåt. Jag förväntade mig mer inlägg av nivån som på Alexander Ryden inlägg. Så mitt förslag är väl att göra två trådar? En för de nyfikna som vill bredda sina tankar och göra djupare analyser. Den andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp