Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1194062" data-attributes="member: 137869"><p>Förlåt igen. Det är inget påhopp. Ber om ursäkt om du uppfattar det på det viset. </p><p>Jag ställer ingen mot varandra.</p><p></p><p>Det jag vill är att visa exempel som stärker min poäng.</p><p>Jag har redan nämnt vissa av orsakerna till varför jag drar slutsatsen att det troligtvis stämmer. Men jag kör igen. </p><p>1. Norröna anses vara fetare</p><p>2. Norröna har en starkare image i branschen</p><p>3. Norrönas produkter har högre standard</p><p>4. Norröna är mer förknippat med det content ni levererar </p><p>5. Personerna som syns i ert flöde bär,(Peak, Oakley, Armada, Sweet Protection) vilket är på samma nivå som Norröna. </p><p></p><p>Jag har svårt att se att ett "svagare" varumärke i detta sammanhang är lika intressant. </p><p>Vänder du på det, så du hade haft Norröna så hade jag sagt att du haft fler Norröna intresserade. </p><p>Varumärket betyder så pass mycket i denna bransch. Och kombinationen varumärke + image med personer, är starka samband som är lätt jämförbara. </p><p></p><p>Exempel 2.</p><p>Emil Stegfeldt vs Henrik Windstedt (Atomic)</p><p>Jag tror Emil har fler följare som är intresserade av Atomic än vad Henke har. </p><p>För att Henke inte har den anknytningen till Atomic. Men jämför du Emil mot Chris Benchetler så har Chris fler följare som är intresserade av Atomic. </p><p></p><p>Exempel 3.</p><p>Sverre(JL) vs Henke(Peak)</p><p>Så tror jag Henke har fler följare som är intresserade av Peak än vad Sverre har som gillar JL. Mest på grund av att Henke är mer förknippad med Peak än JL+Sverre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1194062, member: 137869"] Förlåt igen. Det är inget påhopp. Ber om ursäkt om du uppfattar det på det viset. Jag ställer ingen mot varandra. Det jag vill är att visa exempel som stärker min poäng. Jag har redan nämnt vissa av orsakerna till varför jag drar slutsatsen att det troligtvis stämmer. Men jag kör igen. 1. Norröna anses vara fetare 2. Norröna har en starkare image i branschen 3. Norrönas produkter har högre standard 4. Norröna är mer förknippat med det content ni levererar 5. Personerna som syns i ert flöde bär,(Peak, Oakley, Armada, Sweet Protection) vilket är på samma nivå som Norröna. Jag har svårt att se att ett "svagare" varumärke i detta sammanhang är lika intressant. Vänder du på det, så du hade haft Norröna så hade jag sagt att du haft fler Norröna intresserade. Varumärket betyder så pass mycket i denna bransch. Och kombinationen varumärke + image med personer, är starka samband som är lätt jämförbara. Exempel 2. Emil Stegfeldt vs Henrik Windstedt (Atomic) Jag tror Emil har fler följare som är intresserade av Atomic än vad Henke har. För att Henke inte har den anknytningen till Atomic. Men jämför du Emil mot Chris Benchetler så har Chris fler följare som är intresserade av Atomic. Exempel 3. Sverre(JL) vs Henke(Peak) Så tror jag Henke har fler följare som är intresserade av Peak än vad Sverre har som gillar JL. Mest på grund av att Henke är mer förknippad med Peak än JL+Sverre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp