Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 1194067" data-attributes="member: 79407"><p>Det var otroligt länge sedan jag kommenterade något på FR. Men, förr fanns det tider då jag gjorde det. Men jag läser flitigt och ibland är det något som man fastnar för lite extra, som detta.</p><p></p><p>Jag tror att personer som argumenterar, skriver och har en ton som den Christopherlarsson använder riskerar att strypa det här forumet fullständigt. Det är, precis som Hedda skriver tidigare, en mästrande ton och ett försök att svara på alla frågor och kväsa alla upproriska åsikter (läs: andra åsikter än de egna).</p><p></p><p>Jag kommer lite osökt in på en forumkändis som för säkert 10 år sedan agerade allvetare och kastade mycket skit på bland annat andra skidmärken en det märke hen själv var agent för, boendes i ett alpland. Ni vet säkert vem.</p><p></p><p>Oavsett. Christopher: <em>Tagga ned</em>. Med din ton riskerar du att i slutändan inte ha några kvar att fäktas med, för de lämnar rummet. Och då har du inte vunnit, utan då har alla förlorat.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Hans (inte Hasse)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 1194067, member: 79407"] Det var otroligt länge sedan jag kommenterade något på FR. Men, förr fanns det tider då jag gjorde det. Men jag läser flitigt och ibland är det något som man fastnar för lite extra, som detta. Jag tror att personer som argumenterar, skriver och har en ton som den Christopherlarsson använder riskerar att strypa det här forumet fullständigt. Det är, precis som Hedda skriver tidigare, en mästrande ton och ett försök att svara på alla frågor och kväsa alla upproriska åsikter (läs: andra åsikter än de egna). Jag kommer lite osökt in på en forumkändis som för säkert 10 år sedan agerade allvetare och kastade mycket skit på bland annat andra skidmärken en det märke hen själv var agent för, boendes i ett alpland. Ni vet säkert vem. Oavsett. Christopher: [I]Tagga ned[/I]. Med din ton riskerar du att i slutändan inte ha några kvar att fäktas med, för de lämnar rummet. Och då har du inte vunnit, utan då har alla förlorat. Mvh Hans (inte Hasse) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkare på sociala medier: en värld av bedragare?
Tillbaka
Topp