Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidanläggningen i Sunne går i konkurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rikard Pettersson" data-source="post: 1283042" data-attributes="member: 187058"><p>Helt rätt! Har haft säsongskort där i flera år och bor i Göteborg. Det är ett riktigt jävla bra skidåkarberg Finnfallet. Jag och brorsan åkte så fin puder där nu i julas (2023) i de stängda backarna. Mina barn som är duktiga åkare åker runt själva i de avstängda backarna och älskar känslan att det är lite rock n roll där. De blev liksom arga att man åkte i de grävda cykellederna när det kom 40 cm snö efter nyår.. De har tyvärr haft ett alltför stort fokus på cykling och inte fattat grejen med skidåkning som är sjukt mycket större än cykling. </p><p>Ja, nya ägare som tänker på alla skidåkare behövs. Hanna Aronsson har ju åkt mycket i Finnafallet och det är alltid bra åkare där. Nu hoppas man på ägare som kan ha fokus på skidåkning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rikard Pettersson, post: 1283042, member: 187058"] Helt rätt! Har haft säsongskort där i flera år och bor i Göteborg. Det är ett riktigt jävla bra skidåkarberg Finnfallet. Jag och brorsan åkte så fin puder där nu i julas (2023) i de stängda backarna. Mina barn som är duktiga åkare åker runt själva i de avstängda backarna och älskar känslan att det är lite rock n roll där. De blev liksom arga att man åkte i de grävda cykellederna när det kom 40 cm snö efter nyår.. De har tyvärr haft ett alltför stort fokus på cykling och inte fattat grejen med skidåkning som är sjukt mycket större än cykling. Ja, nya ägare som tänker på alla skidåkare behövs. Hanna Aronsson har ju åkt mycket i Finnafallet och det är alltid bra åkare där. Nu hoppas man på ägare som kan ha fokus på skidåkning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidanläggningen i Sunne går i konkurs
Tillbaka
Topp