Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidbacken som klassrum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Owkee" data-source="post: 1161852" data-attributes="member: 88222"><p>Idag 14:24 Av: Alex08boo </p><p>fan vad tråkigt med jibb gymnasium, fan inge skola vad ska man bli jibbare kan man knappast vara hela livet...</p><p></p><p>snacka om lallar gymnasium! </p><p></p><p>----------------------------------------------------------------------------------------------</p><p></p><p>Snälla, andvänd punkt och kommatecken så man kan läsa vad du skriver.</p><p>Och det du skriver är ju inte så vettigt heller.</p><p></p><p>Om man nu är så duktig att man kommer in där tror jag det finns stora möjligheter att jobbba med i stort sett vad som helst inom skidvärlden i framtiden.</p><p>Och jag antar att de snubbar som nu söker till den skolan inte skulle ha något emot att jobba med något yrke just inom skidvärlden. Det är ju som vilket annat elit-idrotts gymnasium, eleverna får göra det dem är bäst på och fortfarande ha möjlighet till att studera vidare senare.</p><p></p><p>Punkt.</p><p>ps. Vad skulle vara tråkigt med Jibb-Gymnasium?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Owkee, post: 1161852, member: 88222"] Idag 14:24 Av: Alex08boo fan vad tråkigt med jibb gymnasium, fan inge skola vad ska man bli jibbare kan man knappast vara hela livet... snacka om lallar gymnasium! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Snälla, andvänd punkt och kommatecken så man kan läsa vad du skriver. Och det du skriver är ju inte så vettigt heller. Om man nu är så duktig att man kommer in där tror jag det finns stora möjligheter att jobbba med i stort sett vad som helst inom skidvärlden i framtiden. Och jag antar att de snubbar som nu söker till den skolan inte skulle ha något emot att jobba med något yrke just inom skidvärlden. Det är ju som vilket annat elit-idrotts gymnasium, eleverna får göra det dem är bäst på och fortfarande ha möjlighet till att studera vidare senare. Punkt. ps. Vad skulle vara tråkigt med Jibb-Gymnasium? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidbacken som klassrum
Tillbaka
Topp