Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidlärarna är fjällens riktiga rockstjärnor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1194489" data-attributes="member: 161736"><p>Går så klart att lära sig mycket själv. Men jag vet inte... känns som att många svenska skidåkare tror att de är bättre än vad de är också... tror många skulle kunna åka mer ekonomiskt och kunna ha roligare bara genom att få lite hjälp med grundpositionen. Eller som @combatspen som lär sig ett nytt trick. Alla åkare oavsett nivå kan ju alltid justera och trixa med sin teknik, vilket gör hela sporten extra sköj om du frågar mig! Och det är ju sjukt hur mycket pengar vi lägger på prylarna, resorna, boende och liftkort kontra vad vi i 99% av fallen lägger på skidlektioner till oss själva, dvs 0 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1194489, member: 161736"] Går så klart att lära sig mycket själv. Men jag vet inte... känns som att många svenska skidåkare tror att de är bättre än vad de är också... tror många skulle kunna åka mer ekonomiskt och kunna ha roligare bara genom att få lite hjälp med grundpositionen. Eller som @combatspen som lär sig ett nytt trick. Alla åkare oavsett nivå kan ju alltid justera och trixa med sin teknik, vilket gör hela sporten extra sköj om du frågar mig! Och det är ju sjukt hur mycket pengar vi lägger på prylarna, resorna, boende och liftkort kontra vad vi i 99% av fallen lägger på skidlektioner till oss själva, dvs 0 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidlärarna är fjällens riktiga rockstjärnor
Tillbaka
Topp