Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidsäsongen i Italien är över efter bara två dagar öppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1207084" data-attributes="member: 163608"><p>"professionella skidåkare""</p><p>Finns det någon precisering på vad det betyder i det här fallet?</p><p></p><p>Jag kan tänka mig att alla Europeiska alpinklubbsföräldrar tycker att deras små underbarn är proffs, jättelöften sponsrade av det lokala byggvaruhuset och mamma och pappa.</p><p></p><p>Samma alpinklubbar som brukar bilda megaköer utan social distansiering i Stubai, Sölden och Cervina under höstlovet.</p><p></p><p>Hur är det med försäsongscamps i Sverige?Jag vet att Rookie camp för snowboard i Hemavan är inställd. Vet inte hur det ser ut med de alpina lägren. Kanske värt en artikel? Hur försäsongen 20/21 ser ut för alpinåkare, snowboardåkare, freestyle och moguls o s v. ungdomar, och åkare utanför landslagen?? Kanske inte freeride men intressant ändå då det hänger ihop en del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1207084, member: 163608"] "professionella skidåkare"" Finns det någon precisering på vad det betyder i det här fallet? Jag kan tänka mig att alla Europeiska alpinklubbsföräldrar tycker att deras små underbarn är proffs, jättelöften sponsrade av det lokala byggvaruhuset och mamma och pappa. Samma alpinklubbar som brukar bilda megaköer utan social distansiering i Stubai, Sölden och Cervina under höstlovet. Hur är det med försäsongscamps i Sverige?Jag vet att Rookie camp för snowboard i Hemavan är inställd. Vet inte hur det ser ut med de alpina lägren. Kanske värt en artikel? Hur försäsongen 20/21 ser ut för alpinåkare, snowboardåkare, freestyle och moguls o s v. ungdomar, och åkare utanför landslagen?? Kanske inte freeride men intressant ändå då det hänger ihop en del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidsäsongen i Italien är över efter bara två dagar öppet
Tillbaka
Topp