Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidsäsongen i Italien är över efter bara två dagar öppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davvvee" data-source="post: 1207088" data-attributes="member: 173395"><p>Fakebilder? Nja... Liknande bilder har kommit från många glaciärer. Folk som jag pratat med som är nere och åker säger att det ser ut så på flera glaciärer (i Österrike iofs) och att folk faktiskt inte bryr sig ett skit om att hålla avstånd osv. Min kompis var på Hintertux dagen bifogad bild togs, så denna är iaf inte konstruerad av ”skidindustrins motståndare”. Vi har tillräckligt många stolliga konspirationsteorier i dessa tider. Att det råder trängsel i liftköerna är inget som behöver diskuteras.</p><p></p><p>Imorgon kommer nya besked från Österrikes regering om hårdare restriktioner. Ska vi tro att skidanläggningarna tvingas stänga då?</p><p>[ATTACH=full]4621[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davvvee, post: 1207088, member: 173395"] Fakebilder? Nja... Liknande bilder har kommit från många glaciärer. Folk som jag pratat med som är nere och åker säger att det ser ut så på flera glaciärer (i Österrike iofs) och att folk faktiskt inte bryr sig ett skit om att hålla avstånd osv. Min kompis var på Hintertux dagen bifogad bild togs, så denna är iaf inte konstruerad av ”skidindustrins motståndare”. Vi har tillräckligt många stolliga konspirationsteorier i dessa tider. Att det råder trängsel i liftköerna är inget som behöver diskuteras. Imorgon kommer nya besked från Österrikes regering om hårdare restriktioner. Ska vi tro att skidanläggningarna tvingas stänga då? [ATTACH type="full" alt="55312A85-9E88-44C1-AA37-0E9C8DE05235.jpeg"]4621[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidsäsongen i Italien är över efter bara två dagar öppet
Tillbaka
Topp