Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidskvaller #26
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1184074" data-attributes="member: 77701"><p>JohanCarlsson: Det är inte helt lätt att hålla koll på allt och alla, och anledningen till att jag ens visste om Öysteins trippel var för att det dök upp en video på NS som låg högt upp när jag var runt och kollade läget igår.</p><p>Nu när jag visste vad jag letade efter hittade jag en tweet från i fredags om att OW satt en trippel 14, men jag har inte möjlighet att hålla koll på twitter 24/7, även om jag följer massor av skidåkare även privat för att försöka få reda på så mycket som möjligt. Och ni som har bra koll på vissa bitar av scenen får jättegärna PM:a eller mejla om ni vet om något som borde uppmärksammas så kollar jag upp det.</p><p></p><p>VictorWhite: Jaha. okej. Det får hon väl ha om hon vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1184074, member: 77701"] JohanCarlsson: Det är inte helt lätt att hålla koll på allt och alla, och anledningen till att jag ens visste om Öysteins trippel var för att det dök upp en video på NS som låg högt upp när jag var runt och kollade läget igår. Nu när jag visste vad jag letade efter hittade jag en tweet från i fredags om att OW satt en trippel 14, men jag har inte möjlighet att hålla koll på twitter 24/7, även om jag följer massor av skidåkare även privat för att försöka få reda på så mycket som möjligt. Och ni som har bra koll på vissa bitar av scenen får jättegärna PM:a eller mejla om ni vet om något som borde uppmärksammas så kollar jag upp det. VictorWhite: Jaha. okej. Det får hon väl ha om hon vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidskvaller #26
Tillbaka
Topp