Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidtest: Völkl Peregrine 82 (2025) "svinkul verkligen"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1305316" data-attributes="member: 144594"><p>Hmm. "Kvick", "lättsvängd" och "kort radie"...? Det låter mer som en uppgraderad version av Deacon 80 än av Deacon 82? Vilket ju inte alls är någon dålig nyhet. Men så finns det ju en Peregrine 80 också? Kan någon reda ut hur dessa förhåller sig till varandra? </p><p></p><p>Intressant också att Jesper Hayland låter mer positiv än (om jag minns rätt) över Deacon 80. Jaha, jag som just liksom växt in i mina Deacon 80 - det tog mig ett par år, och de har hjälpt mig bli en bättre skidåkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1305316, member: 144594"] Hmm. "Kvick", "lättsvängd" och "kort radie"...? Det låter mer som en uppgraderad version av Deacon 80 än av Deacon 82? Vilket ju inte alls är någon dålig nyhet. Men så finns det ju en Peregrine 80 också? Kan någon reda ut hur dessa förhåller sig till varandra? Intressant också att Jesper Hayland låter mer positiv än (om jag minns rätt) över Deacon 80. Jaha, jag som just liksom växt in i mina Deacon 80 - det tog mig ett par år, och de har hjälpt mig bli en bättre skidåkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidtest: Völkl Peregrine 82 (2025) "svinkul verkligen"
Tillbaka
Topp