Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SkiStar höjer priserna på liftkort med 5,8 procent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1302563" data-attributes="member: 48303"><p>Skistar är landets största idioter.</p><p>Jag har ett skistar All abbonemang, kostar runt 800kr/mån. Tecknades i december 2022.</p><p>Nu i februari 2024 åkte jag på en rejäl krasch i åre så alla mina ledband, korsband, minisk, knäskål, lårmuskel samt vadmuskel gick av! Var nära på att få amputera benet.</p><p></p><p>Jag skrev detta till skistar att jag kommer inte kunna åka mer skidor eller cykla downhill i sommar pga detta, inte nästa vinter heller för den delen.</p><p></p><p>Jag skickar dem läkarintyg som styrker detta som de krävde för en uppsägning.</p><p>Men icke, fick svaret:</p><p>Tyvärr ser att du inte tecknat försäkring på ditt abbonemang så du får betala 800kr/mån ett år till!!!!</p><p>Här ligger jag och kämpar för livet, går fortfarande på kryckor. Åsså sitter dom där idioterna bakom deras skärmar och skriver så iskallt helt utan hjärta till mig!</p><p>Jag skadade mig ju i deras anläggning så att jag inte kan använda mitt abbonemang längre!</p><p></p><p>Är precis som att säga åt en person som har telefonabonnemang hos telia plötsligt blivit blind och döv</p><p>så personen inte kan ringa eller använda tjänsten längre.</p><p>”neee tyvärr du är bunden hos oss så du måste betala ett år till” alltså jag blir så arg att jag snart spricker!</p><p>Det är dags att vi människor gör uppror mot dessa idiotiska kostymnissar som tror att de kan bete sig hur som helst mot sina kunder och människor, de här är misshandel minst sagt!</p><p></p><p>Man får inte sparka på någon som ligger, är precis vad Skistar gör på mig nu. Ännu värre, dom spottar på mig och skrattar därefter, medans jag ligger som en invalid pankaka.</p><p></p><p>Hoppas att skistars VD och de som har bestämt de här drabbas hårt av karma, de förtjänar allt ont som världen har att erbjuda! Hoppas han också får smaka på samma enorma knäskada som mig så ska vi se vem som spottar…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1302563, member: 48303"] Skistar är landets största idioter. Jag har ett skistar All abbonemang, kostar runt 800kr/mån. Tecknades i december 2022. Nu i februari 2024 åkte jag på en rejäl krasch i åre så alla mina ledband, korsband, minisk, knäskål, lårmuskel samt vadmuskel gick av! Var nära på att få amputera benet. Jag skrev detta till skistar att jag kommer inte kunna åka mer skidor eller cykla downhill i sommar pga detta, inte nästa vinter heller för den delen. Jag skickar dem läkarintyg som styrker detta som de krävde för en uppsägning. Men icke, fick svaret: Tyvärr ser att du inte tecknat försäkring på ditt abbonemang så du får betala 800kr/mån ett år till!!!! Här ligger jag och kämpar för livet, går fortfarande på kryckor. Åsså sitter dom där idioterna bakom deras skärmar och skriver så iskallt helt utan hjärta till mig! Jag skadade mig ju i deras anläggning så att jag inte kan använda mitt abbonemang längre! Är precis som att säga åt en person som har telefonabonnemang hos telia plötsligt blivit blind och döv så personen inte kan ringa eller använda tjänsten längre. ”neee tyvärr du är bunden hos oss så du måste betala ett år till” alltså jag blir så arg att jag snart spricker! Det är dags att vi människor gör uppror mot dessa idiotiska kostymnissar som tror att de kan bete sig hur som helst mot sina kunder och människor, de här är misshandel minst sagt! Man får inte sparka på någon som ligger, är precis vad Skistar gör på mig nu. Ännu värre, dom spottar på mig och skrattar därefter, medans jag ligger som en invalid pankaka. Hoppas att skistars VD och de som har bestämt de här drabbas hårt av karma, de förtjänar allt ont som världen har att erbjuda! Hoppas han också får smaka på samma enorma knäskada som mig så ska vi se vem som spottar… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SkiStar höjer priserna på liftkort med 5,8 procent
Tillbaka
Topp