Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SkiStar höjer priserna på liftkort med 5,8 procent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mersnö" data-source="post: 1311770" data-attributes="member: 179187"><p>Jag sticker till Zermatt v1 med barnen och ska förbeställa liftkort nu (sent ute, dynamisk prissättning, populär vecka) vilket blir CHF 503 (~6200 kr) per vuxen för 6 dagar och 3470/barn. Sedan till Verbier v5 ( inte högsäsong, förbeställer tidigt) CHF 338 (~4157 kr) per vuxen, 6 dagar. Detta med en växelkurs nära sämst på decennier. Jag gillar Åre på många sätt men 6 dagar för en vuxen 3570 kr barn 2854, det är fascinerande att de lyckas ta det priset...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mersnö, post: 1311770, member: 179187"] Jag sticker till Zermatt v1 med barnen och ska förbeställa liftkort nu (sent ute, dynamisk prissättning, populär vecka) vilket blir CHF 503 (~6200 kr) per vuxen för 6 dagar och 3470/barn. Sedan till Verbier v5 ( inte högsäsong, förbeställer tidigt) CHF 338 (~4157 kr) per vuxen, 6 dagar. Detta med en växelkurs nära sämst på decennier. Jag gillar Åre på många sätt men 6 dagar för en vuxen 3570 kr barn 2854, det är fascinerande att de lyckas ta det priset... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SkiStar höjer priserna på liftkort med 5,8 procent
Tillbaka
Topp