Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SNOW har fått mångmiljoninvesterare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mpawlo" data-source="post: 1186173" data-attributes="member: 149357"><p>Hej alla!</p><p>Det var ju typiskt att man skulle behöva investera i ett datorspel för att bli omskriven på Freeride. </p><p></p><p>Tanken är att spelet skall vara helt free to play - även på PS4 - och att det inte är ett pay to win-spel (vilket jag personligen avskyr). Däremot kommer det att kosta pengar att till exempel köpa viss typ av utrustning (som du kanske vill ha för att se lite mer shredder-aktig ut när du kör multiplayer) samt att vissa events kanske kommer att kosta pengar - såsom om det blir någon särskild tävling runt ett hopp eller dylikt. Alexander som grundat Snow vet ju så klart inte riktigt exakt vad åkarna vill ha ännu, så de kommer behöva pröva sig fram, men att det skulle vara en förutsättning att betala för att kunna vinna ett race mot en kompis som betalar håller jag verkligen för uteslutet.</p><p></p><p>/Micke (investerare i Snow genom bolaget Derzhava, kör på ett par Salomon Rocker 2 vilket väl skvallrar om min usla nivå i dessa sammanhang)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mpawlo, post: 1186173, member: 149357"] Hej alla! Det var ju typiskt att man skulle behöva investera i ett datorspel för att bli omskriven på Freeride. Tanken är att spelet skall vara helt free to play - även på PS4 - och att det inte är ett pay to win-spel (vilket jag personligen avskyr). Däremot kommer det att kosta pengar att till exempel köpa viss typ av utrustning (som du kanske vill ha för att se lite mer shredder-aktig ut när du kör multiplayer) samt att vissa events kanske kommer att kosta pengar - såsom om det blir någon särskild tävling runt ett hopp eller dylikt. Alexander som grundat Snow vet ju så klart inte riktigt exakt vad åkarna vill ha ännu, så de kommer behöva pröva sig fram, men att det skulle vara en förutsättning att betala för att kunna vinna ett race mot en kompis som betalar håller jag verkligen för uteslutet. /Micke (investerare i Snow genom bolaget Derzhava, kör på ett par Salomon Rocker 2 vilket väl skvallrar om min usla nivå i dessa sammanhang) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] SNOW har fått mångmiljoninvesterare
Tillbaka
Topp