Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Spelrecension: SSX
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 1179490" data-attributes="member: 73999"><p>Jag har spelat det här spelet relativt flitigt. Typ 15-20 speltimmar totalt.</p><p>Spelet är rätt så bra, och jag säger det som trogen SSX veteran (jag skaffade SSX så fort ps2an kom ut). Spelet är vackert, varierande, enkel att förstå men har ändå sina riktigt svåra punkter. Det som drar ner på spelets betyg är alla dessa gropar som finns som är så sjukt frustrerande när man faller i. Men det kanske tillhör spelet, att man får ett lyckorys när man väl klarat av den svåra banan.</p><p></p><p>Trots min negativa inställning till wingsuits och the deadly descents från början, så tycker jag att de är otroligt roliga att åka i.</p><p></p><p>Förmågan att utmana världens spelare på global events är en jättehit. Jag spelar inget annat än på global events och försöker knipa den nästan omöjliga diamond-platsen (har bara lyckats ett fåtal gånger, får nöja med platina).</p><p></p><p>Dock så saknar jag en riktig multiplayer som jag kan köra live mot...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 1179490, member: 73999"] Jag har spelat det här spelet relativt flitigt. Typ 15-20 speltimmar totalt. Spelet är rätt så bra, och jag säger det som trogen SSX veteran (jag skaffade SSX så fort ps2an kom ut). Spelet är vackert, varierande, enkel att förstå men har ändå sina riktigt svåra punkter. Det som drar ner på spelets betyg är alla dessa gropar som finns som är så sjukt frustrerande när man faller i. Men det kanske tillhör spelet, att man får ett lyckorys när man väl klarat av den svåra banan. Trots min negativa inställning till wingsuits och the deadly descents från början, så tycker jag att de är otroligt roliga att åka i. Förmågan att utmana världens spelare på global events är en jättehit. Jag spelar inget annat än på global events och försöker knipa den nästan omöjliga diamond-platsen (har bara lyckats ett fåtal gånger, får nöja med platina). Dock så saknar jag en riktig multiplayer som jag kan köra live mot... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Spelrecension: SSX
Tillbaka
Topp