Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Stryn stänger på söndag – efter tre veckor öppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1302858" data-attributes="member: 66286"><p>För 27 år sedan hade de i alla fall öppet till den 24:e juli för jag fyllde år när vi va där.</p><p></p><p>Kommer ihåg hur man fick köa in till Statoilmacken och gå in en och en så man inte skulle snatta. Men på baksidan stod lastbryggan öppen så det var bara att knata in och plocka ut en back läsk och lite chipspåsar utan att någon märkte något. Och på campingen fick vi inte bo för det va fullt så vi tältade bakom macken. Det dök upp två holländare som var ute på cykelsemester genom Norge som frågade om det gick bra att campa där "Självklart!" sa vi och de smällde upp sitt tält en bit bort. Två timmar senare gick det knappt att se deras tält eftersom de bolmade så mycket gräs. </p><p></p><p>På väg hem stannade vi i Trondheim och gick på McDonalds. Vi köpte strips för varenda norsk krona vi hade kvar. Fyllde en hel donkenbricka. Sen när vi åkte österut och kom till vägtullen hade vi inte nåt att betala med så vi fick snejka månadspass-bommen.</p><p></p><p>Och just det! Åkningen var kanon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1302858, member: 66286"] För 27 år sedan hade de i alla fall öppet till den 24:e juli för jag fyllde år när vi va där. Kommer ihåg hur man fick köa in till Statoilmacken och gå in en och en så man inte skulle snatta. Men på baksidan stod lastbryggan öppen så det var bara att knata in och plocka ut en back läsk och lite chipspåsar utan att någon märkte något. Och på campingen fick vi inte bo för det va fullt så vi tältade bakom macken. Det dök upp två holländare som var ute på cykelsemester genom Norge som frågade om det gick bra att campa där "Självklart!" sa vi och de smällde upp sitt tält en bit bort. Två timmar senare gick det knappt att se deras tält eftersom de bolmade så mycket gräs. På väg hem stannade vi i Trondheim och gick på McDonalds. Vi köpte strips för varenda norsk krona vi hade kvar. Fyllde en hel donkenbricka. Sen när vi åkte österut och kom till vägtullen hade vi inte nåt att betala med så vi fick snejka månadspass-bommen. Och just det! Åkningen var kanon! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Stryn stänger på söndag – efter tre veckor öppet
Tillbaka
Topp