Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Stryn stänger på söndag – efter tre veckor öppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheSweetSpot" data-source="post: 1302958" data-attributes="member: 118560"><p>Det bästa vore väl om norska vägverket kunde öppna vägen upp tidigare på året. Det är ju det som gör att man inte kan åka skidor där tidigare i maj. </p><p></p><p>Att hålla öppet senare under sommaren är inte lönt i och med att all snö har regnat bort. Jag var där förra året 6 juni-helgen och det var inte mycket åkbar snö kvar. Allt mer sprickor i glaciären började bli synliga. Jag tror att de stängde någon helg efter att vi varit där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheSweetSpot, post: 1302958, member: 118560"] Det bästa vore väl om norska vägverket kunde öppna vägen upp tidigare på året. Det är ju det som gör att man inte kan åka skidor där tidigare i maj. Att hålla öppet senare under sommaren är inte lönt i och med att all snö har regnat bort. Jag var där förra året 6 juni-helgen och det var inte mycket åkbar snö kvar. Allt mer sprickor i glaciären började bli synliga. Jag tror att de stängde någon helg efter att vi varit där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Stryn stänger på söndag – efter tre veckor öppet
Tillbaka
Topp