Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sunne öppnar skidanläggningen igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1309383" data-attributes="member: 138899"><p>Är det bara kallt så dom kan göra snö, eller en snövinter, så är Finnfallet (som det hette på 80-talet) jäkligt bra skidåkning.</p><p>Med dagens carvingskidor är ”Familjebacken” heter nu mer Ekeby en riktigt bra backe. Branäs har ingen backe som motsvarar denna skulle jag vilja påstå, och då åker jag mycket i Branäs. </p><p>Kavaljeren och Patron klassiska röda backar med bra lutning. Hertigen en riktigt trevlig backe med blå/grön lutning. Lite som backe 13 i Trysil, men med några smalare partier.</p><p>Hoppas de får vädergudarna med sig så dom kan få fart på anläggningen i vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1309383, member: 138899"] Är det bara kallt så dom kan göra snö, eller en snövinter, så är Finnfallet (som det hette på 80-talet) jäkligt bra skidåkning. Med dagens carvingskidor är ”Familjebacken” heter nu mer Ekeby en riktigt bra backe. Branäs har ingen backe som motsvarar denna skulle jag vilja påstå, och då åker jag mycket i Branäs. Kavaljeren och Patron klassiska röda backar med bra lutning. Hertigen en riktigt trevlig backe med blå/grön lutning. Lite som backe 13 i Trysil, men med några smalare partier. Hoppas de får vädergudarna med sig så dom kan få fart på anläggningen i vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sunne öppnar skidanläggningen igen
Tillbaka
Topp