Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Supersnabbt på Stora Sarektraversen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henwe" data-source="post: 1191270" data-attributes="member: 131705"><p>[USER=129888]@helmutlotti[/USER] Håller med dig om att distansen känns lång. Jag gjorde en ny noggrann mätning på Google Earth med Fjällkartan som "overlay" och får till ca 34 km från foten av kantberget till bron över Guhkesvakkjåhka, vilket är dit man glider på skidor från sista toppen. Tyvärr tog min GPS slut på batteri trots att jag ställt ner intervallet på mätpunkterna. Att Mattias får till en längre distans är nog den faktiska distansen inklusive alla slag samt utförskörningar vi gjort då vi gick nästan allt på skidor... Tror att det är en fantastisk tur att göra även på sommaren! Lycka till och kör hårt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henwe, post: 1191270, member: 131705"] [USER=129888]@helmutlotti[/USER] Håller med dig om att distansen känns lång. Jag gjorde en ny noggrann mätning på Google Earth med Fjällkartan som "overlay" och får till ca 34 km från foten av kantberget till bron över Guhkesvakkjåhka, vilket är dit man glider på skidor från sista toppen. Tyvärr tog min GPS slut på batteri trots att jag ställt ner intervallet på mätpunkterna. Att Mattias får till en längre distans är nog den faktiska distansen inklusive alla slag samt utförskörningar vi gjort då vi gick nästan allt på skidor... Tror att det är en fantastisk tur att göra även på sommaren! Lycka till och kör hårt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Supersnabbt på Stora Sarektraversen
Tillbaka
Topp