Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tåg till Alperna: 10 misstag att undvika
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1256324" data-attributes="member: 118552"><p>När vi kom till Kastrup sent på lör 19:de (efter en vecka i Frankrike) var foajen på Clarion full av folk som hade suttit 30 timmar på tåg och nu skulle ladda om...</p><p></p><p> Men flyg har sina sidor också, när vi skulle checka på SAS-avgången lördagen innan var avgången inställt, föga förvånande beroende på att bagagehanteringspersonalen strejkade... som tur var så blev vi ombokade till ett Swiss-plan som gick senare. Men anslutningar i Geneve måste bokas om och framme i Chamonix var vi mitt i natten. </p><p></p><p>På hemvågen var det kaos i Geneve och köer ut på trottoaren.... kön till säkerthetskontrollen tog en timme. Massvis med britter som skulle hem m h a Easyjet!</p><p></p><p>Kanske bäst att köra bil!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1256324, member: 118552"] När vi kom till Kastrup sent på lör 19:de (efter en vecka i Frankrike) var foajen på Clarion full av folk som hade suttit 30 timmar på tåg och nu skulle ladda om... Men flyg har sina sidor också, när vi skulle checka på SAS-avgången lördagen innan var avgången inställt, föga förvånande beroende på att bagagehanteringspersonalen strejkade... som tur var så blev vi ombokade till ett Swiss-plan som gick senare. Men anslutningar i Geneve måste bokas om och framme i Chamonix var vi mitt i natten. På hemvågen var det kaos i Geneve och köer ut på trottoaren.... kön till säkerthetskontrollen tog en timme. Massvis med britter som skulle hem m h a Easyjet! Kanske bäst att köra bil!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tåg till Alperna: 10 misstag att undvika
Tillbaka
Topp