Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tema Bumma: Budget och boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1160273" data-attributes="member: 36337"><p>"tio nedrökta norskar som hellre rullar en extra holk på kvällen </p><p>än att rulla en snöboll i väntan på första liften" </p><p></p><p>Det er noe av det dummeste jeg har sett skrevet noen gang!</p><p>Bra artikkel serie med mye bra inspill til nye sesongere som trenger et spark bak for å komme i gang og her har de mye bra tips om hvor de skal starte osv.</p><p>Men at du skriver noe så dumt midt i en artikkel kan jeg ikke fatte og at det i tilleg går igjennom Freeride sin sensur.</p><p></p><p>Har gjort noen sesonger og jeg ville vel heller snudd det hele på hodet for mine erfaringer er at det faktisk er større mulighet for å ende opp med et boende hvor det er 10 nedrøkte svensker. For der jeg har gjort sesong så har de fra norge holdt seg til et par øl og opp tildlig om morgenen for å kjøre de feteste linjene mens de svenske har røkt seg totalt ned vært ute å festa hele natten og ligget bakis som faen når fjellet er fyllt med pudder!!! </p><p></p><p>I det fulle og det hele burde du droppet hele den setningen. Ser at den kanskje var ment bare som noe roligt,men alle her inne klarer ikke se den! </p><p></p><p>Skjerp deg!! Ellers er det som sagt bra skrevet hele serien!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1160273, member: 36337"] "tio nedrökta norskar som hellre rullar en extra holk på kvällen än att rulla en snöboll i väntan på första liften" Det er noe av det dummeste jeg har sett skrevet noen gang! Bra artikkel serie med mye bra inspill til nye sesongere som trenger et spark bak for å komme i gang og her har de mye bra tips om hvor de skal starte osv. Men at du skriver noe så dumt midt i en artikkel kan jeg ikke fatte og at det i tilleg går igjennom Freeride sin sensur. Har gjort noen sesonger og jeg ville vel heller snudd det hele på hodet for mine erfaringer er at det faktisk er større mulighet for å ende opp med et boende hvor det er 10 nedrøkte svensker. For der jeg har gjort sesong så har de fra norge holdt seg til et par øl og opp tildlig om morgenen for å kjøre de feteste linjene mens de svenske har røkt seg totalt ned vært ute å festa hele natten og ligget bakis som faen når fjellet er fyllt med pudder!!! I det fulle og det hele burde du droppet hele den setningen. Ser at den kanskje var ment bare som noe roligt,men alle her inne klarer ikke se den! Skjerp deg!! Ellers er det som sagt bra skrevet hele serien!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tema Bumma: Budget och boende
Tillbaka
Topp