Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tema Bumma: Budget och boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonsbert" data-source="post: 1160278" data-attributes="member: 28873"><p>Författaren menade, precis som någon så påpassligt skrev, att det inte var nationaliteten, utan drogliberaliteten man ska se upp med. Att Oslo är en av världens knarktätaste städer sett till överdoser per capita är dock ett faktum ingen kan ändra på.</p><p></p><p>Siffran 60 000 är baserad på en person som vill må bra, och inte jobbar någonting på hela säsongen. Självklart kan man må bra för en mindre peng också. Men min erfarenhet av personer som försöker göra sin säsong maximalt billig, är att de ofta irriterar folk i deras omgivning. "Jag betalar maten nästa gång." "Kan inte du ta ölen den här gången." "Jag vet att du ligger ute med hyran. Men jag ska betala snart." Om man bor bra, äter bra, och inte håller igen nämnvärt tror i alla fall jag att de här siffrorna är rimliga. Men de är självklart ytterst individuella. En del klarar sig på hälften, en del bränner det dubbla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonsbert, post: 1160278, member: 28873"] Författaren menade, precis som någon så påpassligt skrev, att det inte var nationaliteten, utan drogliberaliteten man ska se upp med. Att Oslo är en av världens knarktätaste städer sett till överdoser per capita är dock ett faktum ingen kan ändra på. Siffran 60 000 är baserad på en person som vill må bra, och inte jobbar någonting på hela säsongen. Självklart kan man må bra för en mindre peng också. Men min erfarenhet av personer som försöker göra sin säsong maximalt billig, är att de ofta irriterar folk i deras omgivning. "Jag betalar maten nästa gång." "Kan inte du ta ölen den här gången." "Jag vet att du ligger ute med hyran. Men jag ska betala snart." Om man bor bra, äter bra, och inte håller igen nämnvärt tror i alla fall jag att de här siffrorna är rimliga. Men de är självklart ytterst individuella. En del klarar sig på hälften, en del bränner det dubbla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tema Bumma: Budget och boende
Tillbaka
Topp