Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tips & Trix: På Resande Fot med Lavinrygga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 1188607" data-attributes="member: 115724"><p>Skriv ut IATA på aktuellt språk oxo. Det varierar ju väldigt hur vida dem förstår engelskt tal och skrift. De stoppade mig här om dagen i Turin,och efter ett knappt ha kastat ett halvt getöga på mina papper så sa dem att man max får ta med 100ml behållare med vätska, och eftersom min patron på 249ml ej var godkänd då så fick jag inte ta med den. Gick fint Arlanda - Turin, men inte hem igen. Efter en tids argumentering med tull personal och sedan ut till damen i incheckningen igen så fick jag lov att checka in den, och den vart ej konfiskerad, så det var ju skönt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 1188607, member: 115724"] Skriv ut IATA på aktuellt språk oxo. Det varierar ju väldigt hur vida dem förstår engelskt tal och skrift. De stoppade mig här om dagen i Turin,och efter ett knappt ha kastat ett halvt getöga på mina papper så sa dem att man max får ta med 100ml behållare med vätska, och eftersom min patron på 249ml ej var godkänd då så fick jag inte ta med den. Gick fint Arlanda - Turin, men inte hem igen. Efter en tids argumentering med tull personal och sedan ut till damen i incheckningen igen så fick jag lov att checka in den, och den vart ej konfiskerad, så det var ju skönt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tips & Trix: På Resande Fot med Lavinrygga
Tillbaka
Topp