Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tjava — nyutvecklad topptursadapter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lejonmamma" data-source="post: 1317728" data-attributes="member: 193416"><p>Köpte ett par efter att ha läst den här artikeln. Efter en vecka i ramundberget kan jag säga att jag tycker de fungerar kanon. Absolut lite tyngre under foten, men fungerar alldeles utmärkt för en dagstur. </p><p></p><p>Gillar framförallt att instegströskeln blir så oerhört låg för någon som mig som har varken pjäxor med pin inserts eller lämpliga bindningar.</p><p></p><p>Kan varmt rekommendera till den som vill kunna ta sig ut på fjället med sina egna redan bebrövade prylar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lejonmamma, post: 1317728, member: 193416"] Köpte ett par efter att ha läst den här artikeln. Efter en vecka i ramundberget kan jag säga att jag tycker de fungerar kanon. Absolut lite tyngre under foten, men fungerar alldeles utmärkt för en dagstur. Gillar framförallt att instegströskeln blir så oerhört låg för någon som mig som har varken pjäxor med pin inserts eller lämpliga bindningar. Kan varmt rekommendera till den som vill kunna ta sig ut på fjället med sina egna redan bebrövade prylar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tjava — nyutvecklad topptursadapter
Tillbaka
Topp