Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tryggare Köp & Sälj på Freeride med BankID
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1204620" data-attributes="member: 80793"><p>När ni skriver "ofta",kan vi inte få lite info om hur ofta,hur många gånger det händer?jag vill absolut inte förminska det jobbiga som ni varit med om,är ju supersegt att bli lurad! Jag har bara knappt upplevt det själv,jag tror att jag gått miste om pengar två eller tre gånger på snart tjugo år av sålda&köpta grejer på internet. Jag kanske har haft tur,men skulle gärna veta hur vanligt det är så vi inte i onöda skapar en kultur av att tycka saker är vanligt som enligt min erfarenhet är extremt ovanligt.</p><p>Ett alternativ skulle tex kunna vara att om nån bli lurad så skriver den det&så hjälps vi åt&ger den en tjuga var eller nått så den får tillbaks sina pengar.organisera det utan externa företag som ska tjäna pengar på oss&registrera oss.</p><p>Skulle bara kännas fint att inte stänga ut alla dom som inte kan ha bankID.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1204620, member: 80793"] När ni skriver "ofta",kan vi inte få lite info om hur ofta,hur många gånger det händer?jag vill absolut inte förminska det jobbiga som ni varit med om,är ju supersegt att bli lurad! Jag har bara knappt upplevt det själv,jag tror att jag gått miste om pengar två eller tre gånger på snart tjugo år av sålda&köpta grejer på internet. Jag kanske har haft tur,men skulle gärna veta hur vanligt det är så vi inte i onöda skapar en kultur av att tycka saker är vanligt som enligt min erfarenhet är extremt ovanligt. Ett alternativ skulle tex kunna vara att om nån bli lurad så skriver den det&så hjälps vi åt&ger den en tjuga var eller nått så den får tillbaks sina pengar.organisera det utan externa företag som ska tjäna pengar på oss®istrera oss. Skulle bara kännas fint att inte stänga ut alla dom som inte kan ha bankID. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Tryggare Köp & Sälj på Freeride med BankID
Tillbaka
Topp