Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Två tourer blir en?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1179228" data-attributes="member: 49358"><p>Poängssystemet för FWQ är också ett stort problem. Fler tävlingar i Europa ger européer en större (för stor) chans att komma med. Klart att det är ju lika för alla...om alla blev sponsrade av RödTjur. Så för att jänkarna ska kunna komma med på FWT så gäller det att antingen vinna allt i USA eller kanske dra sig mer mot Europa?</p><p></p><p>En sak som jag inte har kontroll på just nu som någon kan hjälpa mig med är hur viktade poängen i de olika kvaltourerna är? Eftersom det är färre tävlingar i USA så är varje tävling värd mer poäng? Tar sig top3...5 (?) på Subaru sig automatiskt in på FWT även om de mindre poäng än den 10e bästa i Europa?</p><p>Kanske var en luddigt formulerad fråga, men jag hoppas ni förstod på ett ungefär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1179228, member: 49358"] Poängssystemet för FWQ är också ett stort problem. Fler tävlingar i Europa ger européer en större (för stor) chans att komma med. Klart att det är ju lika för alla...om alla blev sponsrade av RödTjur. Så för att jänkarna ska kunna komma med på FWT så gäller det att antingen vinna allt i USA eller kanske dra sig mer mot Europa? En sak som jag inte har kontroll på just nu som någon kan hjälpa mig med är hur viktade poängen i de olika kvaltourerna är? Eftersom det är färre tävlingar i USA så är varje tävling värd mer poäng? Tar sig top3...5 (?) på Subaru sig automatiskt in på FWT även om de mindre poäng än den 10e bästa i Europa? Kanske var en luddigt formulerad fråga, men jag hoppas ni förstod på ett ungefär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Två tourer blir en?
Tillbaka
Topp