Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Två tourer blir en?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1179233" data-attributes="member: 1008"><p>Tror inte att du förstår tanken Tex.</p><p>Det har dött tre stycken på den amerikanska touren, ingen på den internationella. Bedömmningen på den amerikanska är under all kritik och även om den har blivit kritiserad så är den fortfarande hästlängder bättre på den internationella. Den amerikanska har i princip inga godtagbara tävlingsface. Den amerikanska ses som något av en pajastour av många av toppåkarna (och åskådare).</p><p>Jag kan fortsätta ett tag till. Det jag vill få fram är att FreerideWT har oerhört lite att vinna och oerhört mycket att förlora medans FreeskiingWT har allt att vinna i en sammanslagning.</p><p></p><p>Jag älskar FreerideWT och är livrädd för att den ska gå samma väg som den amerikanska och bli något helt utan kredibilitet. Det kan begrava världstouren helt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1179233, member: 1008"] Tror inte att du förstår tanken Tex. Det har dött tre stycken på den amerikanska touren, ingen på den internationella. Bedömmningen på den amerikanska är under all kritik och även om den har blivit kritiserad så är den fortfarande hästlängder bättre på den internationella. Den amerikanska har i princip inga godtagbara tävlingsface. Den amerikanska ses som något av en pajastour av många av toppåkarna (och åskådare). Jag kan fortsätta ett tag till. Det jag vill få fram är att FreerideWT har oerhört lite att vinna och oerhört mycket att förlora medans FreeskiingWT har allt att vinna i en sammanslagning. Jag älskar FreerideWT och är livrädd för att den ska gå samma väg som den amerikanska och bli något helt utan kredibilitet. Det kan begrava världstouren helt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Två tourer blir en?
Tillbaka
Topp