Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Undersökning: Alperna i vinter? Hur tänker du?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1205477" data-attributes="member: 163608"><p>Håller med om flyget. Det är ännu mer ohållbart än någonsin. Tar de dessutom tempen på en vid ditresan och man inte har feber och sen har feber vid hemresan så antar jag att det blir en massa trassel och någon form av karantän som någon får betala för på något sätt. Det är tåg, med egen kuppe som gäller?? </p><p></p><p>Jag litar på något sätt på att en stor del av mina medmänniskor stannar hemma vid minsta lilla symptom när man slipper karränsdag o s v när det är vardagsarbete vi pratar om.</p><p></p><p>Jag tror tyvärr att jag inte litar på att lika många offrar skiddagar på semestern för att man har lite kill i halsen.</p><p></p><p>Just nu är jag i ett land där de tar tempen på en varje gång man går in i en affär eller tunnelbana eller vart som helst. Samtidigt säljs det rekordmängder av paracetamol över världen. Inte svårt att få ner 38,2 till 37,5 om man inte har råd att vara hemma.</p><p></p><p>Men vi håller väl tummarna för att r talen går ner i Europa nu när den andra vågen verkar storma på. Att vi lyckas skydda våra äldre, vårt klimat och får en riktigt vit jul om några månader. Förhoppningsvis kanske man kan känna sig lite tryggare då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1205477, member: 163608"] Håller med om flyget. Det är ännu mer ohållbart än någonsin. Tar de dessutom tempen på en vid ditresan och man inte har feber och sen har feber vid hemresan så antar jag att det blir en massa trassel och någon form av karantän som någon får betala för på något sätt. Det är tåg, med egen kuppe som gäller?? Jag litar på något sätt på att en stor del av mina medmänniskor stannar hemma vid minsta lilla symptom när man slipper karränsdag o s v när det är vardagsarbete vi pratar om. Jag tror tyvärr att jag inte litar på att lika många offrar skiddagar på semestern för att man har lite kill i halsen. Just nu är jag i ett land där de tar tempen på en varje gång man går in i en affär eller tunnelbana eller vart som helst. Samtidigt säljs det rekordmängder av paracetamol över världen. Inte svårt att få ner 38,2 till 37,5 om man inte har råd att vara hemma. Men vi håller väl tummarna för att r talen går ner i Europa nu när den andra vågen verkar storma på. Att vi lyckas skydda våra äldre, vårt klimat och får en riktigt vit jul om några månader. Förhoppningsvis kanske man kan känna sig lite tryggare då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Undersökning: Alperna i vinter? Hur tänker du?
Tillbaka
Topp