Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Undersökning: Kommer du åka till Alperna i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_Akesson" data-source="post: 1266923" data-attributes="member: 5351"><p>Varför gav du upp så fort vi frågade om ålder och kön? Jag tycker det brukar vara rätt standard i undersökningar liknande denna. Man svarar som anonym och varför vi har med tre frågor i början kring demografin beror på att det blir enklare att dra intressanta slutsatser, samt att kunna jämföra med tidigare undersökningar om det blivit någon förändring inom en specifik målgrupp. Inget konstigare än så. Efter undersökningen publicerar vi som vi skriver vissa delar från undersökningen, och iaf jag tycker personligen att det är rätt intressant med dom slutsatser som kan dras. Här är den artikel vi publicerade sist efter undersökningen:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/tre-fjardedelar-mer-positiva-till-skidresa-till-alperna/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_Akesson, post: 1266923, member: 5351"] Varför gav du upp så fort vi frågade om ålder och kön? Jag tycker det brukar vara rätt standard i undersökningar liknande denna. Man svarar som anonym och varför vi har med tre frågor i början kring demografin beror på att det blir enklare att dra intressanta slutsatser, samt att kunna jämföra med tidigare undersökningar om det blivit någon förändring inom en specifik målgrupp. Inget konstigare än så. Efter undersökningen publicerar vi som vi skriver vissa delar från undersökningen, och iaf jag tycker personligen att det är rätt intressant med dom slutsatser som kan dras. Här är den artikel vi publicerade sist efter undersökningen: [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/tre-fjardedelar-mer-positiva-till-skidresa-till-alperna/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Undersökning: Kommer du åka till Alperna i vinter?
Tillbaka
Topp