Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Uppdrag granskning: "– Vi söker dig som har varit i Alperna denna vinter"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1203453" data-attributes="member: 161736"><p>Hej! Uppdrag granskning kan så klart berätta mer om vad de har för ambitioner med sitt program, men det handlar ju om att försöka teckna en bild om hur svenska skidresenärer möttes/eller inte möttes av myndigheter och sjukvård när de kom hem till Sverige, samt även vilken information som kom nere i Alperna etc. </p><p>För att kunna få ihop en bild och berätta detta på ett mer generellt plan så behövs precis sådan personer som du som kan berätta om dina resor till Alperna och dessa tillsammans med flera andra svenska skidresenärer kan ge en lite större bild. </p><p>Jag vet att de blir väldigt glada om du hör av dig, även om det kan kännas "nä men inte ska väl jag". </p><p>Sen som jag skrivit i lite olika trådar gäller ju också källskydd, varför du kan vara anonym om du vill. Journalister får alltså enligt lag inte röja källan till informationen om denne inte vill det.</p><p>/Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1203453, member: 161736"] Hej! Uppdrag granskning kan så klart berätta mer om vad de har för ambitioner med sitt program, men det handlar ju om att försöka teckna en bild om hur svenska skidresenärer möttes/eller inte möttes av myndigheter och sjukvård när de kom hem till Sverige, samt även vilken information som kom nere i Alperna etc. För att kunna få ihop en bild och berätta detta på ett mer generellt plan så behövs precis sådan personer som du som kan berätta om dina resor till Alperna och dessa tillsammans med flera andra svenska skidresenärer kan ge en lite större bild. Jag vet att de blir väldigt glada om du hör av dig, även om det kan kännas "nä men inte ska väl jag". Sen som jag skrivit i lite olika trådar gäller ju också källskydd, varför du kan vara anonym om du vill. Journalister får alltså enligt lag inte röja källan till informationen om denne inte vill det. /Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Uppdrag granskning: "– Vi söker dig som har varit i Alperna denna vinter"
Tillbaka
Topp